Laddar, vänta lite...

VANLIGA FRÅGOR

 

Kan jag betala med kort?

Hos Jaktio.se kan du betala med VISA och MasterCard. Vi använder oss utan Klarna Checkout som ger dig som kund möjligheten att själv bestämma hur du vill betala; med kort, med faktura eller direktbetalning. Oavsett betalningsmetod så har Jaktio.se inga administraitva avgifter och vi har inte heller någon fakturaavgift.

 

Kan jag delbetala?

Hos Jaktio.se kan du välja att delbetala dina köp. Minsta belopp att betala är 50 kronor och du kan dela upp betalningen på 24 månader.

 

Vad har ni för fraktkostnad?

Fraktkostnaden är 69 kronor. Handlar du för mer än 2 000 kronor så bjuder vi på frakten.

 

Vad händer om jag ångrar mig?

Hos Jaktio.se har du 90 dagars öppet köp. Skulle det vara så att du kommer på andra tankar så har du rätt att returnera varan och få alla pengar tillbaks upp till 90 dagar från det att du erhöll leveransen. Du måste returnera varan i samma skick som den var i när du fick leveransen. Kontakta alltid oss före du gör en retur för att erhålla ett RMA-nummer.

 

Hur kan jag spåra mitt paket?

Vi skickar våra paket och du får ett email med ditt kolli-id så fort det lämnat vårt lager. För att spåra paket som skickats med Posten, besök www.posten.se. Vi förbehåller oss rätten att skicka mindre varor med ett värde understigande 500 kronor som brev.

 

Hur lång är leveransenstiden?

I normala fall är leveransenstiden mellan 3 och 5 dagar, men i samband med större helger kan leveranstiden ibland bli längre. Våra mest populära produkter har vi för det mesta möjlighet att skicka samma dag, maila eller ring oss om du har en fråga om en specifik produkt. Under vardagar svarar vi inom 2 timmar.

 

Har min beställning gått igenom?

Om du är osäker på att din beställning gått igenom så maila oss på info@jaktio.se eller ring 0708 - 123 130 för att kontrollera detta.

 

Kan jag lägga till/byta varor på min order som redan är gjord?

Eftersom vi packar våra orders snabbt är det viktigt att du kontaktar oss snarast om du lagt en ytterligare order så att vi hinner justera detta. Skicka ett e-mail till vår kundtjänst på info@jaktio.se eller ring 0708 - 123 130. Vi bekräftar när ändringen gjorts.

 

För byten av varor i en redan lagd order beror detta på vad du önskar byta till samt om vi hunnit packa din order eller inte. Därför är det viktigt att du kontaktar oss så snart du vet att du vill byta så gör vi allt vi kan för att hjälpa dig att få dina önskade varor!

 

Var är min faktura?

Din faktura har mailats till den mailadress som du angivit hos www.jaktio.se med avsändare ”Klarna”, som är vår fakturapartner, i samma sekund som vi skickar din beställning till dig.

 

Hur gör jag om jag har fått fel vara?

Har du fått fel artikel skickad till dig eller att varan inte är i förväntat skick kontaktar du vår kundtjänst på info@jaktio.se eller telefon 0708 - 123 130. Vi kommer att kontakta dig inom 2 timmar under vardagar.

 

Jag är under 18 år, kan jag handla då?

Om du är under 18 år så måste du alltid ha målsmans tillstånd för att kunna beställa hos oss.

 

Kan ni märka paketet som ”Gåva” eller skriva ner ordervärdet när ni skickar mitt paket till ett land utanför EU?

Nej, det kan vi dessvärre inte göra då varje försändelse som vi skickar måste deklareras om det överskrider ett visst gränsvärde. För mer information kan du kontakta ditt lokala tullverk.

 

 


 

Vi på Jaktio är glada över att du är intresserad av våra produkter och att du besökt vår hemsida www.jaktio.se.